Temu kineski lanac prodaja FOTO Promo printscreen facebook
Kineski Amazon, čuvena online prodavnica „Temu“, rešen je da osvoji evropsko tržište, pa je nakon brojnih evropskih zemalja dostupna i u Srbiji.
Popusti koje korisnici ove aplikacije mogu da ostvare su veliki i idu i preko 80 odsto.
B92.net proverio je šta je ono šta kupci u Srbiji mogu da poruče uz besplatnu dostavu u onlajn prodavnici „Temu“ i izbor je zaista veliki.
Ponuda je raznolika i za svačiji džep. Pored standardnih kategorija za žene, muškarce i decu, ova online prodavnica nudi i stvari potrebne za domaćinstvo, kao i razne „sitnice“.
U ovoj online prodavnici možete pronaći igračke za decu po ceni od 315 dinara, torbe za 760 dinara, naočare za 100 dinara, sat za 380 dinara, kao i garderobu od 300 dinara pa naviše, ali i policu za cipele po ceni od samo 111 dinara.
Registracijom na online prodavnici „Temu“ korisnici dobijaju dodatne popuste – od 330 dinara popusta za račun od 3.000 dinara pa sve do 1.100 dinara popusta za račun preko 8.300 dinara.
Ako cene uporedite s drugim stranicama, cene izgledaju niže. Međutim, postavlja se pitanje kakav je kvalitet proizvoda dostupnih kupovinom onlajn.
Kineski Amazon stigao i u Srbiju: Popusti preko 70 odsto
Najavljena velika investicija: Šta još očekujemo tokom posete Sija?
„Temu“ osvojio Mađarsko tržište
Od nedavno je kineski Amazon dostupan i u Mađarskoj na čijem tržištu je napravio pravi „bum“.
Prema anketi o digitalnoj trgovini, broj onlajn porudžbina na mađarskom tržištu porastao je za oko 7 odsto na više od 83 miliona porudžbina, ukupne vrednosti od oko 1.474 milijarde forinti (3,7 milijardi evra).
Konkurencija za onlajn kupce postaje sve teža za domaća preduzeća, piše Index.
„Temu“ je vrlo popularan u Nemačkoj
„Temu“ je na početku prodaje broj jedan na nemačkoj lestvici aplikacija za kupovinu onlajn, pa se čini da se probudio interes za jeftine proizvode.
U ovoj zemlji još nema mnogo recenzija, a kupci iz SAD-a nisu baš zadovoljni robom s ove stranice.
„Platforma je tu već gotovo godinu dana i do sada nije bila uverljiva, pogotovo što se tiče povratne dostave i kvaliteta proizvoda“, objašnjava stručnjak za nemačke medije.
Stručnjak za potrošače je naručio različite proizvode i testirao ih. Naručio je ranac, slušalice, kupaći kostim, ručni usisivač, figaro i sokovnik. Sve u svemu, za to je izdvojio vrlo malo novca. Ukupno je potrošio 50 evra kupujući onlajn. Kao prvi utisak, stručnjak je rekao kako proizvodi imaju neprijatan miris, ali i kako su dobro zapakovani.
Izvor: B92.net