Koka kola Foto ilustracija pixabay

Navedena pića imaju bar-kod koji započinje s brojem 385, a ne zna se da li je posredi lažna vest ili je neko zaista trovao boce, odnosno da je došlo do greške u proizvodnji

Na društvenim mrežama u Hrvatskoj masovno se deli informacija o trovanju nekoliko osoba mineralnom vodom „Romerquelle“ i „Koka-Kolinim“ proizvodima, a danas je iz riječkog KBC stigla potvrda da su primili pacijenta s mogućom hemijskom povredom jednjaka.

„Ekipa, obavestite svoje bližnje… Molimo vas da obratite pažnju na sledeća pića prilikom konzumacije u kafićima ili kupovine u trgovinama: Kola, Fanta, Tonik, Šveps, Romerquelle. Izričito se preporučuje da ne pijete navedena pića ako je na boci bar-kod koji započinje brojem 385“, jedna je od poruka.

„Do mene je došla informacija iz pouzdanog izvora… postoje već dva trovanja kiselinom na gastro, ne kod nas, ali u našem gradu, ljudima su spaljeni želuci i jednjaci, i imaće strašne posledice, nisu još sigurni da li neko truje boce ili je greška u proizvodnji, pa eto, nemojte piti, upozorite decu i druge bližnje“, navodi se u drugoj poruci sa mreža, a prenosi „Dnevnik“.

Iz riječke bolnice naglašavaju da je stanje pacijenta trenutno stabilno i da je u toku dijagnostičko-terapijski postupak.

„Odmah tokom prijema i obrade u Objedinjenom bolničkom hitnom prijemu kojoj je prethodila hospitalizacija, izvršena je prijava nadležnim istražnim organima PU Primorsko–goranskoj, kojima se možete obratiti za eventualne dodatne informacije“, saopšteno je iz riječke bolnice, prenosi portal „24 sata“.

Iz Zavoda za javno zdravstvo Primorsko-goranske županije potvrdili su da im danas na analizu stižu prvi uzorci sokova i mineralne vode renomiranog svetskog proizvođača.

Bočice s pićem uzete su u riječkim kafićima, javlja Novi list.

U toku dana se očekuje da se obrate i iz PU primorsko-goranske, a najavljeno je i javno obraćanje proizvođača.

Hrvatski medijski stručnjak Krešimir Macan smatra da je u pitanju lažna vest i napad na „Koka-Kolu“, ali da je kompanija zakasnila sa objavama za medije.

„Trebalo je reagovati odmah. Kada iz kompanije komentarišu jesu li za nešto čuli, to već znači da su zakasnili, nastala je šteta. Ne znam zašto ovako deluju – imaju krizne timove i priručnike. To trebate pitati njih“, naveo je on i dodao da ipak smatra da je po sredi jasan napad na brend, jer je „konkurencija jaka i velika je borba na tržištu“, te da je posredi lažna vest „podeljena mnogo puta“.

IZVOR SPUTNJIK